Buitenschoolse opvang

Zo kinderopvang biedt in Kruisland verschillende vormen van opvang aan en heeft een goede samenwerking met basisschool de Zonneberg. Door deze samenwerking is de overgang van het kinderdagverblijf naar school of van school naar de buitenschoolse opvang voor de kinderen erg prettig en hebben wij regelmatig met elkaar een overleg over de samenwerking wat ten goede komt aan de kinderen.

Zo kinderopvang heeft in Kruisland 2 locaties die elke dag opvang biedt voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Zo in Siemburg, een dagopvang locatie met een babygroep en een peutergroep. De babygroep is voor kinderen in de leeftijd van 0 tot ongeveer 2 jaar en de peutergroep is voor kinderen van ongeveer 2 jaar tot 4 jaar. Op deze peutergroep wordt ook peuterspeelzaalopvang aangeboden en ook kinderen met een VVE indicatie zijn bij ons welkom. Bij ons staan de kinderen centraal en kijken we naar wat ieder individueel kind nodig heeft om zich goed te kunnen ontwikkelen. We spelen graag buiten en we gaan graag met de kinderen op avontuur. Het VVE programma waar wij mee werken is; Ben ik in beeld. (Ben ik in Beeld is speciaal ontwikkeld voor kinderdagverblijven. Het programma combineert belangrijke pedagogische en didactische inzichten met de dagelijkse praktijk van de kinderopvang.)

Naast de dagopvang hebben wij ook een buitenschoolse opvang, ook wel BSO genoemd. Op onze locatie Zo outdoor in Kruisland bieden wij BSO opvang aan. Dit doen wij in de kantine van S.C. Kruisland, zo hebben wij een heel voetbalveld tot onze beschikking om allerlei leuke activiteiten aan te bieden en kunnen de kinderen in de bossen rondom de velden hutten bouwen. Deze BSO is een avontuurlijke BSO waarop buitenspelen en de natuur ontdekken centraal staan. Uiteraard is er ook ruimte om lekker knus binnen te spelen en te knutselen.

Nieuwgierig geworden? Voor meer informatie over Zo in Siemburg of Zo outdoor in Kruisland of wilt u een keer langskomen om te kijken hoe de locatie eruitziet? Neemt u dan contact op met onze vestigingsmanager.

Kim Luijks
Mobiel nummer: 0611093062
E-mail: [email protected]
Website: www.zokinderopvang.nl

onze locatie in het Kruislandse

West-Zandberg 47
4756 BP Kruisland

DE MENSEN ACHTER DE ZONNENBERG

Maak kennis met ons team

Het gepassioneerde team van onze basisschool vormt de kern van een warme en ondersteunende leeromgeving, waarin elke collega toegewijd is aan het stimuleren van de groei en ontwikkeling van elke leerling. Samen streven ze naar een inspirerende plek waar nieuwsgierigheid wordt aangewakkerd en kinderen zich gewaardeerd en thuis voelen.